«Το χαρτί μας ανακυκλώνεται - το όνομά μας ανανεώνεται!»
Ύστερα από πρόταση συνεργασίας, δούλεψα μαζί με δημιουργικό γραφείο και κερδίσαμε το σπεκ (διαγωνισμός) για την αλλαγή εταιρικής ταυτότητας, το νέο λογότυπο και την καταχώρηση στον Τύπο της A&G PAPER. Η εταιρεία Αγγελίδης-Γεωργακόπουλος ΑΕΒΕ εξειδικεύεται από το ΄99 στην εμπορία κι επεξεργασία χάρτου και αποτέλεσε μεγάλο πελάτη για μένα.
Αφού μελέτησα πολύ προσεκτικά το site της επιχείρησης, το ιστορικό της -ώστε να κατανοήσω το προφίλ της-, εστίασα στις πολλές κατηγορίες χάρτου που προσφέρει και στη σημαντικότητα -για τον επαγγελματία ή την επιχείρηση- που έχει η ποιότητα, η δυνατότητα, η χρήση, η ταχύτητα παράδοσης του χαρτιού.
ΛΟΓΟΤΥΠΟ:
Οι ιδέες μου για το λογότυπο που ανακοινώνει ουσιαστικά την αλλαγή εταιρικής ταυτότητας συνδύασαν τη σταθερή αξία της πρώτης ύλης (που στην προκειμένη είναι το χαρτί) και την ανανέωση μονάχα του ονόματος, του περιτυλίγματος, της επικοινωνιακής ιδέας.
BODY COPY:
Το σλόγκαν συνοδεύτηκε από ένα ισορροπημένο αλλά όχι βαρετό body copy. Δηλαδή από κείμενο που εξηγεί τη φιλοσοφία της εταιρείας και το λόγο που την οδήγησε στην ανανέωση του λογότυπου και της εταιρικής ταυτότητας.
ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ:
Όσο για το κομμάτι της καταχώρησης, συνεισέφερα συνδυάζοντας εναλλασσόμενα, δυναμικά κειμενάκια/σλόγκαν με μικρο-κατασκευές που χρησιμοποιούν το είδος χειροτεχνίας οριγκάμι. Το σύνολο προορίζεται για μελλοντική καμπάνια του πελάτη που θα ξεδιπλωθεί και το όλο concept τονίζει την ποικιλία χαρτιού που διαθέτει η A&G PAPER, καθώς και την επαγγελματική σιγουριά που διασφαλίζει η ποιότητά τους.